Attans...

I en sisådär två och en halv vecka har vi varit ute på jakt, mattjakt. Det är inte heller så att vi inte vetat vilken matta vi vill ha, nej utan den HAR funnits på Indiska. Tanken var att den svart/vita mattan skulle pryda golvet på balkongen.

image109

 
Dumsnåla som vi ibland kan vara så bestämde vi oss för att vänta lite (hallå 99,50 varför vänta). När vi så äntligen gjorde slag i saken så fanns den inte kvar. Eller jo, vi skymtade den sista vid ett besök på Väla, i händerna på en annan kund.
Frågat har jag gjort på Indiska här hemma, hon som jobbade där sa att den skulle komma in men visste inte när. Så alltså i 2,5 vecka har vi turats om att gå in och kolla om den kommit in. I fredags när jag var nere skymtade jag äntligen något svart, men vid en närmare titt så upptäckte jag att den inte bara var svart/vit utan även grön/vit (alltså 2 mattor i 1). Attans säger jag bara, den hade ju gjort sig så fin på balkong golvet. MEN, skam den som ger sig!



Bild lånad från Indiska

Kommentarer
Postat av: Martina

Ha roligt igår hade jag ett bloggrase och la in lite i mitt arkiv där jag bla tipsade om denna BILLIGA fina matta, jag har en tanken var oxså att ha den på balkongen men den hamnade i klädkammaren.

2008-04-28 @ 18:54:12
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0