Den där tentahelgen

Nu är den över kemitentans kemitenta. Puh skrev så pennan glödde. Det skulle bakas bröd, stekas kött och kokas grönsaker allt i kemins anda. Pluspoäng för vår otroligt pedagogiska lärare som lagt första delen av tentan som en "förmiddag i hemmet".
Efter tentan vankades det partaj med tjejgänget från idrotten. Förkylningen till trots så kämpade jag på bra. Hann till och med ta mig en sväng om på dansgolvet. Kl. 01.00 begav jag mig dock hemåt. Tack tjejer för en kanon kväll, Olivia du läser säkert, ibland behöver man "coach" ibland inte, igår var det snarare det senare hehe.
Nu skall jag ladda batterierna för om åtta dagar är det tenta i näringslära, tänkte börja imorgon men först skall jag pyssla lite med balkongen (på tiden nu).


Inte att förglömma, imorgon startar mönsterveckan som Ellas inspiration utmanar i.
Då blir det Randig måndag, prickig tisdag, blommig onsdag, rutig torsdag och på fredag flätas temaveckan ihop.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kemitentans kemitenta, det låter som bioorganiskkemi i mina öron. Hoppas det gick bra för dig. Kram Sandra

2008-04-20 @ 22:28:39
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0