Ljuv musik

Jag är inte på ett strålande humör idag, trots strålande solsken. Dock finns det saker som höjer humöret, musik är ett exempel.
Hörde just den nya versionen av Jason Mraz- I´m yours, kalas bra. Tyckte om låten när den kom ut första gången, så en ny version var välkommen i mina öron. 
Humöret är efter detta lite bättre och jag skall bege mig ner på stan och leta inflyttningspresent.

Klockan är 12:56 och jag har inte börjat plugga än, men som min fina vän Kristine sa så är det ju ingen panik=)

image71
Jason Mraz i egen hög person. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag pluggar kurser. Inredning och måleri, så lite extra pengar sitter inte fel:P Kram

2008-04-11 @ 13:03:26
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0