Mattan

Som jag nämnt innan så har vi gått och blivit med ny matta. Den har nu anlänt och tagit plats i köket, färgen var inte riktigt så som jag hade hoppats men jag gillar den.
Mitt i städartagen så kom jag på att jag måste ta lite bilder och visa (vi är lite osäkra på vilken sida av mattan vi skall ha uppåt). Tacksam om ni vill bortse från det fruktansvärda golvet som följer med i en hyresrätt. Jag har lite förhoppningar att det ligger ett trägolv under och att vi få lov att kolla upp det.

image72
image73
image74
image75
Millekillen gillar den nya mattan...

Kommentarer
Postat av: Linda P

Du Joanna, det tycker jag absolut att ni ska kolla med er hyresvärd. Du kan ju visa att vi har gjort det hos oss och att det fungerar utmärkt ;) HAr ni privat hyresvärd eller kommunal??

2008-04-27 @ 11:49:06
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0