Nyttelinytt

Äntligen börjar det likna något. Idag köpte jag nya kuddar, och jag är totalfrälst. jag älskar verkligen kombinationen. Det blev ytterligare en tripp till IKEA igår, denna gången Älmhult. Besöket resulterade i balkonglådor, krukor och ännu mera tyger.
Japp jag erkänner jag har fått dille på tyger, jag skulle kunna köpa hur mycket tyger som helst. Efter IKEA besöket åkte vi hem till mina föräldrar och mumsade i oss våfflor och tittade på fotboll.

image63
image62
image64
image65
Jag tycker att hyreshusen (på kuddarna) blev riktigt coolt ihop med naturlandskapet i tavlan. Av tygerna skall jag göra lite kuddar till sovrummet. Det Blå tyget kommer att bli sittkuddar till balkongen.

Nu skall jag brygga en kopp kaffe och njuta av vår nystädade lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Linda P

Åhhh nu blev jag ju så sugen på våfflor. Får in i köksskåpet o snoka runt :)

2008-04-09 @ 20:04:06
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Ellas Inspiration

Vilka härliga färger! Är väldigt nyfiken vart kuddarna kommer ifrån? Ha en fortsatt härlig vecka.

2008-04-09 @ 22:46:36
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0