Badrumsinspiration

Då vi bor i hyresrätt så finns det tyvärr inte så mycket vi kan göra åt vårt badrum. Vi har gjort det lilla som är möjligt, bytt ut skåp och fixat till kakelfogarna. Vi får istället lägga fokus på detaljer såsom handdukar, mattor och duschdraperi. Så för mig så får det bli till att drömma om ett stort och snyggt badrum. Här följer lite inspiration, så se och njut!

image9

image10

image11

image12

Min favorit är helt klart den första bilden, stilrent kakel och klinkers med snygga accentfärger på detaljerna. Spana även in det coola duschen på bilden ovan.

Bilder lånade från: Vi i villa, Expressen och Badrumsportalen

Kommentarer
Postat av: Bengt Hallberg

Gillar du att skriva?

Kontakta mig via mailen.



/Bengt

2008-11-22 @ 20:24:28
URL: http://www.badrumsportalen.se
Postat av: Maria/kattloppan

Jag sitter också och drömmer nu fast vi ska göra om vårat badrum nu snart vi.... Det kommer att bli rätt så stort eftersom vi ska göra om en stor tvättstuga nere i källaren till badrum. Nu sitter jag och tittar på tips på hur vi ska placera allt därnere, det är inte bara bara men kul är det...

2009-10-04 @ 14:34:38
URL: http://metrobloggen.se/kattloppan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0