Doften av grillat

Som på många andra bloggar så gapar det tomt med inlägg. Sommaren har lurat ut oss i naturen och vi njuter för fulla muggar.
Idag har vi haft klassavslutning, njutit av grillad mat med mumsig potatissallad, coleslaw och sallad. Medan grillen gick varm slank det ner en liten öl och i solen har vi gassat hela dagen. Till efterrätt mumsade vi på vattenmelon, ananas och jordgubbar. Framåt kvällen smög vi oss inåt och spelade Playstation, inte med handkontroller utan här dansades det på en matta med pilar som skulle prickas in. Sjukt roligt hade vi och många skratt blev det.

Imorgon åker jag till Helsingborg, medan sambon är på jobbintervju tänkte jag ta mig en liten sväng på  IKEA. Ja jag vet, har sagt att IKEA i Helsingborg får tummen ner av mig men imorgon blir det mest småsaker som ska följa med hem. Sen ska jag vara snäll, de bygger om och varuhuset och det kommer säkert bli kanon när det är klart. 

Hoppas att ni haft en härlig dag och att ni fortsätter att kika in hos mig trots att inspiration och pysselinläggen tillfälligt ligger nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0