Kosta, del 2

Självklart så gjorde vi fler fynd på Kosta outlet. Fabriksbutiken fick stå för flest av dem, tror minsann att det är min favorit butik. Älskar att shoppa glas och annat fint.
Som jag nämnde i mitt förra Kosta inlägg så fick jag min vilja igenom när det kom till mönstren på Filippa K muggarna, även sambon fick självklart välja lite. Såväl han som jag har länge gillat Marimekkos tyg kaiku. men det är lite för mycket pengar för våra plånböcker för tillfället. Därför fick det istället bli en kökshanduk i det tyget, sambon hittade den och tyckte bestämt att den skulle följa med hem. Jag kunde bara inte säga nej =)

Nu får denna hänga och dölja vår fula spis...

Nu skall jag snart ner på stan och möta upp jobbarkompisarna för ikväll ska vi se SATC filmen, tjohooo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg kökshandduk!



Svar: Åh vad avundsjuk jag blir, jag vill ju se filmen en gång till! Hoppas du tycker den är bra, kram Sandra

2008-06-24 @ 18:52:53
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Sandra

Å varför är alla på Fabriksbutiken utom jag, jag vill också dit!! Vad kostar en sådan ljuvlig handduk ungefär? Och ja Sex and the City filmen var helt underbar, jag måste se den igen. Hälsningar Sandra

2008-06-28 @ 12:45:57
URL: http://hemochinredning.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det tyget från mariemekko är också en av mina favoriter! Jag har det i duschdraperi:)

2008-07-03 @ 09:57:00
URL: http://wohnhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0