Fredag

Puh, vilken dag. Praktik till 11.30 sen var det högt tempo hem för att gå till jobbet. Mycket folk som vanligt på fredagar, men det gick bra trots att jag inte jobbar så ofta. Nu har jag fruktat ont i fötterna, men som jobbarkompisarna säger: jag får skylla mig själv när jag inte har riktiga skor.
Det blir lite paus i helgen, eller kan hända att jag sticker in med ett inlägg imorgon om jag hittat något fint på stan. Imorgon skall vi på födelsedagsfest och på söndag blir det hockey för hela slanten, Tingsryd- Vimmerby. Jeppe och grabbarna i Vimmerby har chans på serieseger och självklart skall vi dit och heja.
 
har suktat efter dessa krukor från cult väääldigt länge, kan hända att de får följa med hem imorgon. 

image31

Ha en mysig kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fina bilder du lagt in .Såsen hade du verkligen ringlat fint över middagen.Snyggt med de nya vårgardinerna.Vi kommer med kylen idag.kram

2008-03-09 @ 11:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0