Glimtar från vardagsrummet

Vardagsrummet är det rum som vi har mest kvar att göra i. Väggarna gapar tomma och vi har golvytor som behöver fyllas. Men det börjar närma sig. Vi har hittat ett tyg som skall spännas upp och bli till en tavla ovan soffan och några andra tavlor har vi kommit över. Till våren/sommaren kommer rummet att gå i gröna och turkos toner. Så nu blir det till att gå på pryljakt. Kuddar, plädar, ljuslyktor etc. skall införskaffas. Längtar verkligen efter att ge mig ut och shoppa.
Här kommer några bilder från vårt vardagrum, fler kommer då våren har gjort sitt inträde i rummet.


image24

Milles lilla hörna, korgen gillar jag skarpt men klöspelaren är otroligt ful, dock ett måste.Tavlorna på bilden skall upp och under dem skulle jag mer än gärna placera dessa golvkrukor från Cult design...

image25

image26

Även här har vi ett projekt på gång. Ett brickbord från serholt-Village skall införskaffas tillsammans med en ny lampa, förhoppningsvis blir detta min nya favorit plats. Fåtöljen får dock stanna ett tag till, då vi studenter inte är gjorda av pengar=)


Kommentarer
Postat av: jessi

Fin kakelugn!!!

2009-02-13 @ 14:26:07
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0