Slitardag

Idag är det pluggeli plugg som gäller. Ska lämna in ett arbete kring Kulturanalyser (hrm vad det nu har med Hem & Konsumentkunskap att göra) imorgon och jag skriver för fullt. Kommer troligtvis att göra ett mindre uppehåll framåt eftermiddagen för att gå ut och njuta av solen. Vem vet jag kanske får med mig något fiint hem från stan. 
Idag fick jag post, alltså riktig post, inte reklam och inte räkningar. Det var två handskrivna brev med riktigt frimärke, de ni. Båda breven var inbjudningar från min vän Marre, examensfest och 25 års fest, tjohoo. Jo för vissa har ju hunnit plugga färdigt (läs: inte jag då).  

Sådär ja ett onödigt inlägg är nu till ända, summan av det hela är att jag återkommer framåt kvällen.

Du Marre nu kan du bara inte undvika att lägga in en kommentar=)

Kommentarer
Postat av: Marre

Hihi, du är söt du! Riktig post är inte ofta man får :-) Vad bra att inbjudningar kom fram! Hoppas arbetet blir färdigt och att du hann njuta av solen idag! Vi hörs och ses, förhoppningsvis snart! Puss och kram!

2008-05-28 @ 21:23:51
Postat av: PiM

vad roligt - jag vill oxå ha riktig post med frimärke på // PiM

2008-05-28 @ 23:47:51
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se/
Postat av: Linda P

Tjaaa! HAr precis skickat iväg ett brev med frimärke på. Ett riktigt :)



Pioner på torget för endast 30 spänn!! Rosa!

2008-05-29 @ 17:00:35
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Ja, det var tider det, när man fick riktiga brev. Får man riktga brev nu innehåller de visst bara räkningar...

Härligt sommarväder idag, sitter med balkongdörren öppen och njuter!

2008-05-29 @ 21:36:44
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Fröken L

Alltid lika skönt när man fått något avklarat. Och jag håller med, man uppskattar att jobba nu eftersom när man går hem från jobbet är man ledig :)

Hoppas du får njuta av helgen nu då!

2008-05-30 @ 07:38:43
URL: http://lillalyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0