Snart spricker jag

...Inte för att jag har ätit för mycket eller för att jag har något spännande att berätta. Nej det är snarare så att jag har så mycket ideér att jag snart exploderar. Det finns så många projekt som jag vill sätta i rullning och som kommer höja trivseln här hemma. Soffbord, gungstol, tavlor och alla de där små detaljerna- jag har hittat dem. Men det har inte funnits någon tid att göra något annat än pluggat på sistone. Nu skall det dock bli ändring på det.

Ett projekt som förvisso inte är så roligt men som måste göras är fönsterputsning, när solen står på är de inte roliga vill jag lova.
Meeen jag gillar verkligen inte fönsterputsmedeln som finns i affären, luktar starkt och framkallar nysningar. Därför undrar jag om det är någon av er som har provar Maison Belles fönsterputs?

image130

Bild lånad från Cosas
Lite dyra men i detta fall skulle jag definitivt kunna offra mig. Sen att flaskorna är så snygga är ett stort plus,  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Känner igen mig. Idéer har man gott om och pågående projekt i vart hörn känns det som =) Har inte provat någon av de där produkterna men jag är väldigt nyfiken på dem. Ser väldigt trevliga ut om inte annat. Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

2008-05-08 @ 17:18:30
URL: http://isabelsvarld.blogg.se
Postat av: Ellas Inspiration

Visst är de produkterna inte bara praktiska utan snygga att se på också! Va roligt att du vill vara med på temaveckan! Spännande! Kram Karin

2008-05-08 @ 18:59:11
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0