Sommarhelg

Vilken underbar helg det har varit, solen har strålat och vi har hittat på massor med saker. Igår bar det av till Tyskland. På hemvägen stannade vi till i danska Nestvede (osäker på stavning), vilken härlig stad, små mysiga hus och vacker natur. Såklart så hade jag inte kameran med mig så några bilder kan jag inte dela med mig av. Idag har vi legat vid havet hela dagen, bara tagit det lugnt, vilken ro man får av att höra vattnet skvalpa. Vi har hittat en lite lugnare strand där det är färre folk och mer ro. Där trivs jag som fisken i vattnet, iallafall när jag badar=) vilket jag inte gjorde idag...

image132
image133

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilka härlig bilder! Ser så somrigt och härligt ut. Kram Sandra

2008-05-12 @ 01:49:20
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Martina

Så härligt, vi försöker också hitta ställen med färre folk. Js familj har sommarstuga i yngsjö och där är lite lugnare än i åhus.

2008-05-12 @ 17:53:36
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0