Tävling

Sköna hem har en tävling där det gäller att rösta på din favorit bland tre olika hem. Om du deltar så tävlar du om att vinna de snygga grenhängarna från Bosign.
Självklart är jag med, denna gång röstade jag på ett riktigt retrobidrag. Jag tycker att det är riktigt snyggt med hem som andas 50, 60 och 70-tal. Har själv svårt att få dessa prylar att passa in, därav så tittar jag hellre på det hos andra.
Men det var svårt, alla tre bidragen var snygga på sitt sätt, fast det handlade ju om att rösta på sin favorit.
Här är några bilder från hemmet som fått min röst...
 




Bilderna är lånade hos Sköna Hem

Så gå nu in och rösta på din favorit vettja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0