Just nu, om en stund och senare

En lång härlig helg är till ända och en ny vecka är påbörjad. I fredags blev det en tur till Malmö där endel fin fina köp gjordes. Lovar att det kommer mer kring dem inom en snar framtid.

Just nu, håller jag på att måla denna, trött på ek och vill minska ner på allt det träiga...



Om en stund, ska jag gå till Systembolaget och försöka haffa den nya Blossa glöggen. Håller tummarna för att jag får med mig en flaska hem.

Senare, ska jag plugga Mikrobiologi har hemtenta på torsdag och behöver plugga lite inför denna.  

Tack för alla fina kommentarer i mitt förra inlägg. Kul att några av er som inte brukar lämna kommentarer gjorde er till känna. Lika roligt är det att få kommentarer från er som brukar lämna=)

Kommentarer
Postat av: Mari

Japp! Håller tummarna för dej!!



Jodå, de är rätt lika våra rum absolut, fast jag vill ju så gärna ha en grå soffa, det var dottern som valde denna fast visst gillar jag den men men men.......



Funderar på och se vad en ny klädsel kostar samt tyg att sy om sidorna och bakstycket med men är säkert lika dyra som att köpa ny.



Så du är i målartagen, härligt att göra om lite....hade oxå mycket trä innan men tröttnade men mitt ekbord i köket gör jag mej inte av med, kan bli för mycket vitt då.



Kram och ha en bra dag!!

2008-11-03 @ 09:12:57
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Vad roligt att du har kommit igång igen då och jag blir ju nyfiken på vad du har varit och inhandlat..?? Jag tror att det måste ha varit en lång rad av bloggare överallt som köat för att köpa Blossaglöggen idag!! ;-)

2008-11-03 @ 20:23:51
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Vad roligt att du har kommit igång igen då och jag blir ju nyfiken på vad du har varit och inhandlat..?? Jag tror att det måste ha varit en lång rad av bloggare överallt som köat för att köpa Blossaglöggen idag!! ;-)

2008-11-03 @ 20:28:21
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Linda P

Har varit i Malmö, men var en sväng om Dompan när jag kom hem. Tror du jag gick inom Systemet för att köpa glögg?? NEj då. Det glömde jag så klart. Undras om där finns kvar imorgon?

2008-11-03 @ 22:13:20
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Hoppas du fick med dig en flaska hem. Har hört att den är slutsåld på jättemånga ställen. Verkar vara en hit den där glöggen! :P



Ha en jättebra dag!

2008-11-04 @ 10:22:33
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0