Lång tid...

...har gått sedan jag skrev. Jag har helt enkelt pausat från mycket, njutit av sommaren och av jobbet. Förvisso har vi inte fått något strålande sommarväder men sommar är alltid sommar. Att jobba är för mig det bästa på länge, bästa arbetskamraterna och känslan av att göra något är så viktigt för mig. Hela hösten och våren har jag gått och stirrat in i väggen hemma, inte haft mycket att göra i skolan och knappt några föreläsningar. I början är det ganska skönt att vara hemma mycket men efterhand så finns det inte längre något att göra, allt är redan gjort. Känslan av att börja jobba igen var magisk, jag vaknade till liv igen och nu njuter jag av de få lediga dagarna jag har. Det bästa av allt är att jag kommer både jobba och plugga till hösten, 30 timmars jobb i veckan och en 100% kurs på distans, det blir tufft men jag ser fram emot det.
Nu blev jag lite personlig här för ett ögonblick, händer inte så ofta men ibland behövs det. Jag funderade länge på om jag skulle lägga ner bloggen. Inredningsglädjen var borta och jag var så trött på att tänka på det hem som jag gick och stirrade på varje dag. Till dessa tankar hörde även att det är så få som ger sig till känna här på bloggen, många kikar in men få skriver och kommenterar. Meeen ni blir inte av med mig, suget är tillbaka och trots att få kommenterar så kan jag se att det trots min frånvaro varit många som kikat in här på bloggen.

Nu ska jag gå och njuta av min lediga dag, ta en tur på stan och planera lite inför vår stundande resa till Parga i Grekland.



Hällevik, sommaren 2009

Kommentarer
Postat av: Mari

Kul att du är tillbax!

Härligt att få pysa iväg...skulle behövas här oxå!



Läste att man ska använda Fashion för den är bäst när man ska gör header så jag bytte till den igår.



Använde även denna

http://mimmisdesign.blogg.se/2008/february/snabb-genomgang-av-koderna-i-stilmallen.html



Ha det så gott och kramen!

2009-09-09 @ 10:17:04
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0