Status...

Jodå, visst skrev jag att bloggandet skulle komma igång men icke. Det känns inte lika roligt att blogga längre, finns ingen inspiration. Jag vill bara vidare, från vår skraltiga lägenhet till hus. Men det får vänta. Vi vill inte ge oss in på något som vi inte klarar av (ekonomiskt framförallt), så jobb först hus sen. Men ibland så suger det till i magen då det där drömhuset finns där ute. För någon vecka sedan hände det igen. orsaken till min magvärk var detta hus;



Vill, vill, vill! Fler makalöst fina bilder på huset hittar ni här


Kommentarer
Postat av: jessi

Jag förstår, det låter mycket klokt att ha stabila jobb först. Min man har i sitt yrke som fastighetsmäklare sett alltför många unga som får sälja sina hus för de klarar inte av det. Hus kostar ju såå mycket mer än bara lånet- reparationer, kringkostader, räntehöjningar osv. Sen måste kan klara av det även om någon blir utan jobb för annars kanske man måste sälja med förlust o ej kul att ha skulder kvar..

Men er tid kommer ni kommer få ett hus i framtiden o då känns det ännu roligare! Vi letar hus nu, är 33 år och känner att nu kan vi ha hus men ändå ha pengar över till att leva, resa o annat. Jag vill inte bo i hus men inte ha råd med roliga saker. Då är det inte värt det för mig.

Lycka till vännen, hoppas blogginspirationen kommer tillbaka!



KRAM

2009-09-11 @ 13:15:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Mari

Hmm!! Kan förstå att du suktar efter huset, ser ju riktigt mysigt ut.



Kram och ha det så gott!

2009-09-13 @ 16:06:10
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Vi är i samma sits. Drömmer efter hus, men måste få jobb först. Kram Sandra

2009-09-19 @ 22:29:39
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0