Soffmys...

en helt vanlig torsdag. Idag är jag ledig från jobbet, skrotar mest runt hemma och skall snart ta tag i städningen. I vardagsrummet har det hänt en hel del sedan sist, nytt soffbord, ny tavla och lite andra små nyheter. Kan säga att jag njuter för fullt av vardagsrummet för tillfället...



Som sagt gult var det här.
Hmm tror bestämt att jag har spillt mjölk på kameralinsen. Nu är det jag som tar och beställer den där systemkameran.
Men först skall jag bege mig ut i snön och hämta några paket på posten.

(Varför kan jag inte centrera bilden utan att texten förljer med, det gick ju alltid innan??)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad kul att du börjat blogga igen tjejen! hej föresten:)! o återigen grattis till examen! måste kännas alldeles förträffligt skönt!? hur ser det ut på jobbfronten? bra hoppas jag :) Sköt om dig! stora kramar Olivia

2010-01-29 @ 14:24:05
Postat av: jessi

Härligt med gult till våren o stort stort grattis till din lärarexamen!!! Hur går det med jobb, har du hittat något? Hoppas o tror det!



KRAMISAR

2010-01-30 @ 14:47:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Joanna

Svar:

Olivia, mangen tack. Joho då visst känns det gött nu, meeen lite panik över det tunna jobbutbudet i mina trakter. Men jag är fullt övertygad om att det vänder inom en snar framtid, visst håller du med?! Btw du kan väl höra av dig om du är i stan och studerar så kan vi ses, hade varit trevligt anser jag...

2010-02-02 @ 11:12:04
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Såå läckert med gult! Piggar verkligen upp nu på våren. Du har det så snyggt! Soffbordet är enormt läckert. Kram Emmy

2010-02-03 @ 15:15:10
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, kom in på din blogg då jag sökte på pappelinamatta:) Jätesnyggt soffbord. Vart kommer det ifrån?

2011-02-18 @ 14:02:38
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Hej hej

Fint vardagsrum! Det vart stor skillnad när du la till lite färg. Jag undrar var du har köpt tavlan.

MVH

Anna-Sara

2011-04-18 @ 15:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0