Det är detaljerna som gör det...

Jag tog ett litet OS uppehåll, har inte kunnat slita mig från de olympiska spelen och mestadelen av min lediga tid har gått till att heja, tumma och jubla.

Nu är vi inne i mars månad, vårens första månad. Veckan spås dock bli kall och våren känns en bit bort. Men solen visar på annat. Månaden kommer innehålla mycket skoj för min del, Kentkonsert, Barcelonaresa och mycket annat.

Med våren kommer alltid en stark känsla att göra om hemma, ändra och piffa. Min stad bjuder dock inte på så mycket roligt i inredningsväg och på nätet har jag inte heller hittat "det där lilla extra".

Här är några härliga inspirationsbilder som har "det där lilla extra", lekfullt, färgglatt och, ja hrm härligt...







I fallande ordning är bilderna lånade från; Bo Bedre Fotograf: Andreas Mikkel Hansen, Bo Bedre Fotograf: Stuart McIntyre, Sköna Hem fotograf gick inte att finna (?!)

För tillfället gillar jag udda, lekfull inredning. Kanske kan vara därför som jag så sällan hittar DET ute i butik och på nätet, kanske är dags för mig att bege mig ut på loppisjakt...

Kommentarer
Postat av: milla

Hejsan, ja loppis är nog rätt ställe att hitta "det" där lilla extra. OS gick ju riktigt bra för Sverige...Våren däremot kommer nog bli lite senare, i alla fall här. Milla

2010-03-02 @ 20:20:12
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: mo

Va??? Bättre utbud än här i alla fall va? Jovisst ser man hur sjaskigt det ser ut här hemma när solen står på, ja alla lister o sådant som blivit lite skavt osv...ja du vet dammsugarn sliter hårt på allt som "sticker ut"...



Kramar på dig

2010-03-03 @ 16:34:30
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Mari

Loppis jakt är kul fråga en som vet:-)



Tycker det är på tok för kallt även om solen tittar fram, Vättern kyler ner oss här rätt bra. Men snart kommer våren och då blir det mer secondhandrundor för min del.



Vilken spännade månad du har framför dej...härligt!



KRAM och ha det så gott!

2010-03-05 @ 06:17:40
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: jessi

Visst blir man sugen på att piffa hemma nu när våren kommer!



Det låter underbart med Barcelona, jag älskar den staden o har varit där flera gånger. Hoppas ni får en toppenbra resa!



KRAMIS

2010-03-05 @ 08:07:11
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Visst blir man sugen på att piffa hemma nu när våren kommer!



Det låter underbart med Barcelona, jag älskar den staden o har varit där flera gånger. Hoppas ni får en toppenbra resa!



KRAMIS

2010-03-05 @ 08:07:22
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0