Intensivt

Puh dagen börjar närma sig sitt slut, det har varit en lååång dag. Förkylningsvirus har slagit ut mig totalt (som vanligt då jag blir förkyld) och inte nog med det så har kemin gjort mig än mer utmattad. Elektroner, bindningar och äggkokning har tagit upp större delen av min dag. Jodå äggkokning, det finns många spännande kemiskafenomen bakom det kära vänner.
Har dock hunnit med en liten fikapaus och trevligt snack med min pluggarkompis. Vi testade ett nytt ställe på stan, mycket uppskattat riktigt snyggt inrett med gamla rokokomöbler blandat med stilrendesign, riktigt mysigt (även latten var mumma).

Nu tyckte jag att sängen ropade på mig och tro mig jag är verkligen inte sen på att svara...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0