Motivation?

Imorgon skriver jag tenta i Näringslära, har försökt plugga hela dagen (ja hela förra veckan). Motivationen ligger otroligt lågt, en kvart åt gången sen är det kört. Det är inte så att jag inte vill eller gör massa annat, nej jag kan helt enkelt inte koncentrera mig.
Så nu blir det till att förlita sig på minnet och hoppas att det sitter kvar en hel del från förra Näringslärakursen på idrotten.

Så är jag omotiverad eller okoncentrerad, det är den stora frågan. Men min nya slagdänga (som infann sig igår) är: Skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner igen den känslan. Lycka till, du fixar det ska du se! Kram Sandra

2008-04-28 @ 21:30:58
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0