Efterlängtat...

Idag bär det så äntligen av, Kreta here we come! Ska bli helt otroligt skönt att komma iväg en vecka och bara njuta. Lägenhteten lämnar vi över till bror med flickvän som ska känna lite på att stan (lillebror har blivit stor och skall börja plugga på samma Högskola som jag, tjohoo).
Bloggen får ta en liten paus (hrm som om den inte fått det hela sommaren) men väl tillbaka så blir det full fart på inredningsfronten. Då ska alla våra projekt och funderingar sättas i rullning. Massor att blogga om med andra ord=)

Innan jag lämnar Sverige så hakar jag på Sofies idé, det hade varit kul att veta vilka som brukar kika in här på bloggen.

Så alla ni som hälsar på lämna gärna en lite kommentar, med eller utan egen blogg spelar ingen roll.


Bild lånad från Fritidsresor

Kommentarer
Postat av: Linda P

Ååååå lyckliga du, njut nu ordentligt!!

2008-08-16 @ 12:05:17
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: jenny

Avis är jag, vill också till kreta:-) Trevlig resa.Kram/jenny

2008-08-16 @ 22:56:53
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Mallaco

Åh, Kreta hade inte varit helt fel!!! Önskar mig bort till varmare breddgrader nu när hösten fallit här i GBG...

Nästa år kanske det blir min tur!!=9

2008-08-21 @ 17:47:28
URL: http://mallaco.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag kikar in här då och då, alltid lika trevligt :) Hoppas ni har/hade det underbart på kreta!! Ha det bra så hörs vi! Snart dags att styra upp någon fest :) Puss och kram Marre

2008-08-24 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0