Fyndardag

Igår var den första lördagen på hela sommaren som jag haft ledigt. Självklart så stod ett besök på Lions Loppis med i dagsplaneringen, som vid de flesta andra besök så lyckades jag fynda även igår. Hela 20:- fick avvaras och med hem fick fyra saker följa:

Två ljusstakar i glas (upptäckte dock hemma att vi inte hade några ljus att prova med)

Istället för en Stelton brödpåse (tanken är att den ska målas i svart och prydas med något fint inuti)

Ett skärp som skulle kunna bli snyggt till en svart tunika (minsann ett inköp till bara miiig)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gillar ljusstakarna!De var jätte fina.

Kram Rebecka

2008-08-11 @ 09:28:10
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Ja, visst är det roligt med loppisfynd! Det såg ut som om det kan bli härliga ljusskiftningar i de där ljusstakarna! Själv har jag gissningstävling hos mig om vad mina senaste loppisfynd kan ha kostat..

2008-08-13 @ 19:21:42
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0