Skrämmande

Satt för någon dag sedan och kikade igenom mitt bloggarkiv. Upptäckte då hur otroligt många projekt som vaknat till liv i "Landet för länge sedan". På frågan om dessa projekt har blivit verklighet i "Landet nu mera" är svaret enkelt och ledsamt: -NEJ... 
Jag kan inte förstå varför prinsen och prinsessan i denna saga inte kan ta tag i projekten. De trivs inget vidare i sitt hem och pratar om dessa projekt dagarna i ända men inget händer. Jooo säger en lite röst, nog händer det något. -Mmm litegrann kanske.

Jag har inget skoj att visa, det dåliga samvetetet är ständigt gnagande så fort jag tänker skriva något i bloggen. Jag blir då bara påmind om hur dåliga vi är på att ta tag i saker och ting. Inredning har för mig blivit ett stort intresse och jag har så mycket idéer att det nästan svämmar över. Men det säger bara stopp då idéerna ska sättas i rullning. Pengar, ork och tid är några av bromsklossarna  men allt kan inte skyllas på detta.
 
Detta är ord som kommer från en inredningsblogg som numera bara visar, småtrams. From now on, kommer denna inredningsblogg bara att uppdateras då det händer riktiga saker i hemmet. Hoppas att ni inte glömmer mig och att ni har lagt till min blogg på bloglovin.
 
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mari

Du dyker ju på Bloglovin så det är lugnt!!



Kram!!

2008-12-08 @ 15:58:05
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: jenny

jag tycker du har en bra blogg och jag hoppas att du fortsätter blogga som du gjort:-) har dig på bloggkoll så jag ser när du dyker upp.

Kram/jenny

2008-12-08 @ 18:05:03
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0