Här är jag...

Jag har inte lagt ner bloggen, inte heller struntat i den. Nope jag har helt enkelt inte hunnit blogga. Det har varit studentfirande i massor och jag har njutit av min lediga vecka uppe i Vimmerby och i Kyrkhult. Tyvärr har vädret inte varit strålande. I måndags då min kusin tog studenten var vädret dock superfint. Då var vi i underbart fina Karlshamn och tittade på de glada studenterna. Karlshamn är för mig en av Sveriges vackraste städer, så alla ni som inte varit där åk dit (ligger i västra Blekinge precis vid havet). Här kommer lite bilder från Karlshamn...



I fredags började jag jobba, veckan som kommer blir relativt lugn på jobbfronten. Däremot så ska jag planera och fixa med älsklingens examensfest som går av stapeln på självaste midsommarafton. Förhoppningsvis så kommer jag att hinna med att blogga lite också.

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Det är mycket som händer nu under sommaren så det är ju inte alltid man hinner blogga så ofta som man har tänkt. Själv ska jag ut och resa och tar inte med mig datorn! Jag har varit i Blekinge men inte Karlshamn, det såg fint ut!



Jo, ibland hittar man godbitar bland påslakanen på Hemtex, jag gillar sådana i milda färger och diskreta mönster!

2008-06-16 @ 08:14:41
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0