Jag har pausat lite

Oj va länge sedan det var jag skrev något. Det känns lite sådär onödigt att blogga då man inte direkt har något att berätta eller visa. Jag ligger mest på stranden och latar mig och hur kul är det att i detalj läsa om mina dagar på stranden, nej minsann=)

Men jag har däremot en rolig sak att berätta, min kära sambo har snart sin examen avklarad och har blivit erbjuden TVÅ jobb på två olika revisionsbyråer, tjohooo säger jag. Ni ska bara veta hur glad jag är för hans skull *hoppar jämfota här hemma hela dagarna*

Nu ska jag njuta vidare av lördagskvällen och kolla på fotbolls EM som drar igång idag.

Hoppas att ni också har möjlighet att njuta av det härliga vädret!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Tänk så härligt och lyxigt att få bli erbjuden två olika jobb, inte behöva ge sig ut och söka och söka. Det vet jag minsann hur det är! Jag får be att gratulera!!

Jo, det var skoj på IKEA, fast det är väldigt skönt att vara hemma och ta igen sig också.. Idag får jag välan fara runt med alla grejer som olika personer beställt med mig från varuhuset. Bland annat en stor palm!!

Inget strandväder här, det har blåst lite väl mycket i helgen. Men jag har å andra sidan lite svårt för att bara ligga still...

2008-06-08 @ 10:34:44
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Ellas Inspiration

Wow! Gud va roligt! Du får hälsa grattis! Kram Karin

2008-06-08 @ 11:01:19
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Fia

Härligt att bara ligga i solen! Är så glad för det varma vädret! Skönt nu när jag är sjukskriven. :)



Grattis till Jimmy och jobben!



I Helsingborg "ska" man väl bo på norr. Allt norr om Stadsparken är bra. Vi bor på Elineberg. Det är lugnt och helt okej. Kunde väl vara lite bättre standard på lägenheterna här..



Kram!

2008-06-08 @ 21:05:20
URL: http://fianactually.blogg.se/
Postat av: Fia

Härligt att bara ligga i solen! Är så glad för det varma vädret! Skönt nu när jag är sjukskriven. :)



Grattis till Jimmy och jobben!



I Helsingborg "ska" man väl bo på norr. Allt norr om Stadsparken är bra. Vi bor på Elineberg. Det är lugnt och helt okej. Kunde väl vara lite bättre standard på lägenheterna här..



Kram!

2008-06-08 @ 21:09:12
URL: http://fianactually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0