Nytt, ont och sånt

Trots att vi endast bott i lägenheten i lite mer än ett halv år då önskar jag ibland att den vore större. 60 kvm räcker dåligt när man hittar så himla mycket fínt, det är ont om plats helt enkelt. Stockholm var helt underbart, massa härliga inredningsprylar, go mat och avslappning.
Blev dock inte mycket shoppat, en Rostibunke, vaxdukstyg från 10gruppen och en Pluring fick följa med hem. Fanns dock helt sjukt mycket fint i härliga färger.
Har nu i över en vecka letat kuddar till vardagsrummet, med dåligt resultat. Men idag hittade vi äntligen en fin på Village. Vill hitta fler men nu har det tagit stopp. Jag har väldigt svårt för att blanda olika mönster, tycker det är snyggt då andra gör det men jag får inte riktigt ihop det. Men det handlar nog mest om feghet, borde ta en chansning. 
Visar lite bilder så fort jag får tillgång till min egen dator (sambon sitter och panikpluggar för tillfället). 

Godnatt ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0