Äntligen

Nu har jag äntligen skickat in mina arbeten, riktigt skönt att kunna andas igen. Hade tänkt städa här hemma lite idag, men vi får se hur det blir. 
Nu är det även bestämt, bordet kommer att målas i vitt, vi var inne på det från början men det är alltid skönt att se det ur någon annans synvinkel. Såå tack för era kommentarer. Nu har ett annat problem dykt upp, vi gillar inte vår tv-bänk alls. Det var snarare ett billigt akutinköp, så nu blir det till att leta Tv-bänkar. har hittat en riktigt häftig hos Voice furniture, meeen det är lite dyr dock. Gillar då stilarna blandas något, med ett äldre bord och en nyare tv-bänk. Det finns en hel uppsjö med snygga tv-bänkar där ute, problemet är bara att vi endast har 170 cm att spela på och de flesta är 180 cm. 
image127
Voice furnitures möbler är byggbara och det går att välja till en rad olika funktioner. På denna skulle jag gärna se en svart toppskiva (finns dock inte) men en vi skulle funka minst lika bra.
Bild lånad från: Voice Furniture
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh hitta snygga och prisvärda tvbänkar tycker jag är riktigt svårt. Den tvbänken du visar var riktigt fin! Kram Sandra

2008-05-05 @ 17:25:11
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Linda P

Aha, Vinslöv. Det ska jag kolla upp. Du kan väl berätta vad de vill ha för att fixa bordet när du vet. Jag såg förresten ett vitt sådant i nån inredningstidning. Så snyggt det var!

2008-05-05 @ 19:09:59
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0