Möjlig tv-bänk?

Som vi har kikat runt efter en snygg tv-bänk, känns som att vi har finkammat hela nätet. Nu har jag istället övergått till att kika på sideboards, lite högre men med mycket förvaring. För min del så gör det ingenting om tv:n står lite högre men J påstår att bilden inte blir lika bra. Dock är en högre bänk än den vi har idag ett måste då det lite högre bordet annars skymmer tv:n.
Vi har hittat en i Kansas serien hos Mio, med lagom bredd och en höjd som jag tror att vi kan komma överens om. Tror att det kan bli snyggt med en högblank, modernare tv-bänk till det lite äldre bordet som vi nu beslutat ska bli vitt.


Tänk er bänken i vitt...


Bild lånad från Mio

Kommentarer
Postat av: Zoey

Tro mig - det blir superbra att ha tv:n lite högre, när man väl vant sig kan man inte förstå hur man någonsin kunde ha den lägre!

2008-05-22 @ 09:11:31
URL: http://fotogalleriet.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vilken snygg! Jag tycker också att man kan ha teven lite högre - så vida man nu inte har en superlåg soffa :) Kram, Sofie

2008-05-22 @ 15:52:38
URL: http://syssla.blogg.se/
Postat av: Mari

Har du sett den i verkligheten??? Jag bloggade oxå om den men var och tittade och blev inte så imponerad. Iofs skulle jag ha den som sideboard utan tv på så jag tyckte den var på tok för låg.

Fast priset är ju helt OK!

Letar efter det ultimata sideboardet med rätt höjd. längd och pris. Blir nog att bygga ihop ett själv av IKEAS faktum köksskåp snart.



Ha en bra kväll!

2008-05-26 @ 18:32:29
Postat av: Mari

Attans satt bloggadressen på E-postadressen, så kan det gå.

2008-05-26 @ 18:33:28
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0