Sittkudde numero 1

Jepp nog låter det löjligt men jag har sytt en sittkudde av två idag. Det var nämligen så att Sveriges genrep inför fotbolls- EM kom liiite emellan. kan bara inte missa det. Men imorgon kommer kudde nummer två att sys.

Så här blev ettan, måste säga att jag är nöjd, den kommer att jämna ut sig bättre då den är lite insutten=)
Är dock lite sugen på att köpa en knapp som kan kläs in i tyget och sy fast i mitten på framsidan. Skulle kunna bli snyggt, eller vad säger ni? 



Tycker själv att tyget (från IKEA) är super fint och kommer att sätta lite färg på vår nästan helt svart/vita balkong.

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Piffigt! Jag funderar på samma sak, om jag ska sy knappar eller med kraftigare tråd i kudden.. får se vad det blir!

2008-05-28 @ 12:07:27
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0