sommar och sol

Härligt, sitter hemma hos mamma och pappa och har det gött. Igår var vi och firade student och om några timmar skall vi iväg och titta då studenterna tågar in till balen.
På sommaren känner jag verkligen att jag saknar en trägård, eller en gräsplätt. Idag har jag suttit ute på altanen och njutit av solen. Härligt.
Hittade en fin bild på lillebrors dator som jag tänkte dela med mig av. Så här ser det ut på landsbygden där jag är uppväxt. Nej jag är inte uppväxt intill ån men på behörigt cykelavstånd.

Fotograf: Bror Jakob

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Oj, det såg ut som översvämningsvarning där? Här ser det ut att vara mycket lägre vatten än vanligt. Men åh - det känns som sommar ute!!

Vet inte riktigt vilken färg som passar just hos dig, men jag skulle nog rekommendera vit färg på sockerlådan om den har stämplar. För det vill man ju gärna se!!

2008-05-31 @ 09:59:28
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vatten är alltid vackert! Nyss satt vi vid viken men det var lite hurvet så det blev inte så länge.



Kram Maud

2008-05-31 @ 20:26:21
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Maria

Är det Holjeån du pratar om så är vi nog uppväxta i samma lilla kommun...Du var inte alls påträngande med din fråga,men jag har inte skrivit någonstans på bloggen vart jag bor, tycker det är enklare att vara lite personlig om det får bli en liten hemlighet...Men för de som bor här eller har bott kan man nog lägga ihop ett o annat...Så du bor inte kvar här då? Jag är som sagt född o uppvuxen men har bott i Växjö ett par år, som studerande...när jag fick barn ville jag bara hem igen...här trivs jag bra. Vad det fint med alla som skulle till balen? Jag var inte nere o kollade, hade ingen i min närhet som tog studenten i år,men nästa....huj. Hoppas du får en fin dag, kram

2008-06-03 @ 13:07:52
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0