I love IKEA

Är så sugen på att åka till IKEA, det känns som det var en evighet sedan förra besöket. Självklart så blir det mitt favorit IKEA som får äras av ett besök, IKEA Älmhult. Där finns nästan alltid det vi ska ha hemma och fyndet kan bjuda på många góbitar.
Meeen vi får så snällt vänta ett litet tag på nästa IKEA besök. Som jag nämnt tidigare så blir det inga större inköp till lägenheten förrän det är ordning och reda. Nästa helg blir en riktig fixarhelg med vindröjning och annat plock. Ni ska tro att jag längtar, på riktigt alltså (vill ha ordning nuu).

Här är några av de saker som jag ska spana in vid nästa ikea besök.



Visst ser lyktan ovan ut som Design House Stockholms ljuslykta?

Nej minsann nu ska jag ta mig i kragen och plocka fram studentlitteraturen...

Kommentarer
Postat av: Mari

Så skönt att röja, man mår attans så väl efteråt och så kan man ju handla lite för att fylla på igen. Det går lixom hand i hand......





Kram!

2008-10-12 @ 17:56:37
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Sara

Hallå Joanna! Den där fotpallen du har med i din blogg är likadan som jag hade på mitt korridorsrum. Jag hade två vita. De var helt okej, lite hårda på sidorna kanske (bara plywood under tyget).



Jag var själv på IKEA i onsdags och köpte grejjor för att piffa upp vårt gästrum, det blev riktigt bra. Det är kul att fixa och jag gillar din blogg för du är så driftig och duktig. Kram från Sara.

2008-10-12 @ 19:03:16
URL: http://wisterias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0