skulle vilja, måste köpa

För er som har missat det så har vi katt. En liten charmig, långhårig kille som fäller massor med hår. I hallen har vi en matta, en matta som gillar katthår och som mer än gärna samlar på sig allt. Att dammsuga blir inte jätte bra och efter någon timme så har första hårtussen dykt upp igen. Därav så har jag insett att ett nytt mattinköp börjar bli på tiden, en plastmatta får det bli.
Har kikat runt lite och hittat snygga plastisar alla i olika prisklasser. Ska dock vänta tills hallen är ommålad, först då kan vi se vilken som blir bäst.
Dessa har jag hittat hittills:
 
Pappelina

Ellos

Rusta


Tänka, tänka...En Pappelina är drömmen, Ellos är realistiskt och Rusta är fyndet.

Kommentarer
Postat av: Linda P

Jodå, butiken var trevlig, typ lite new england med stjärnkuddar etc möter gandhi med buddhahuvud :) Inga köp för min del...

2008-10-07 @ 12:48:37
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Mari

Suveränt med plastmatta, bara hiva i tvättmaskinen i 30 grader och den kommer ut som ny, så har husdjur är det perfekt.



Har Rusta mattan i hallen och den är helt OK för det priset, den från Ellos hade jag i köket men den har flyttat hem till dottern nu, har en randig i köket som jag fyndade på Maxi för 149 kr, jag fyndar på Maxi för en gångs skull.

Kan tänka mej att Pappelinas är annan kvalitet mer tätvävd men va 17 priset har fått avgöra här.

Horredsmattan har många fina mattor i plast.



Ha en bra kväll!!!



2008-10-07 @ 17:15:44
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Hihihi, gillar din sammanfattning av köpställena på slutet! Jag gillar också Pappelinas bäst, men som du säger så beror det ju på hur resten av hallen blir!

Hoppas affischen kommer snart, jag gillar min Calder jättemycket. Passar i stort sett överallt :-)

2008-10-07 @ 18:34:19
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0