Nu så...

...börjar det äntligen att likna något. Vi kunde inte låta bli igår, "Hampen" fick följa med hem och ta plats under köksbordet. Vilken förändring, har tidigare varit missnöjd med bordet och stolarna. Men nu upptäckte jag att det snarare är det hemska golvet som dragit med sig kökmöblerna ner i smutsen. Okej jag hade gärna haft vita eller svarta möbler, men nu är det mycket lättare att gilla läget.

Även Mille gillade mattan och ligger mer än gärna där och vilar sig. Vill se se före mattans tid?-Klicka här...

Gårdagens Välabesök bjöd på massor av shopping. Bland annat så gjorde vi slag i saken och köpte sänglampor, lotten föll på Ikeas "Berryll" i vitt. Så i veckan skall här monteras lampor, på Bolagret köpte vi även ny hallampa och här ligger även en taklampa till sovrummet och väntar på att monteras.

Ja just det, i lördags var vi och hämtade tyget, så nu är det dags för mig att sy gardiner. När symaskinen ändå är framme tänkte jag även sy några kuddar till soffan.
Jepp jag vet jag har massor att göra men jag skall bara till Högskolan på torsdag så det finns gott om pysseltid.

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad fint det blev med mattan! Kram Sandra

2008-09-08 @ 13:02:04
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Mari

Ska bli spännande att se allt du handlat, mattan gjorde sej bra under bordet likaså katten.



Ha det gött!!

2008-09-08 @ 19:47:16
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: jenny

vad du shoppat:-) Snyggt det blev med hampen under köksbordet. Kram/jenny

2008-09-08 @ 20:27:58
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Mrs. b

Ja, mattor kan verkligen göra mycket! Vi har en jätteäcklig matta i vardagsrummet... längtar verkligen tills vi byter ut den. Den fäller typ micropulverdamm eller nåt på undersidan, så blir lika förskräckt varje gång jag tittar under. Och det hjälper inte ens att piska den.

2008-09-08 @ 21:40:40
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0