Sommartid...

Äntligen känns det som att våren närmar sig, tänk vad en liten tidsomställning kan göra. Nästa vecka blir det nya friska tag här hemma. Såväl bloggen såsom hemmet har fått hamna i andrahand de senaste veckorna då min slutpraktik har slukat all energi. Imorgon är jag dock tillbaka på högskolan och troligtvis kan jag börja ta tag i lite saker här hemma också. Här skall vårpiffas, nya blommor och lite fräscha detaljer skall få ta plats. Sen är det snart påsk och mitt "ett påskpynt om året" skall införskaffas. 
Gillar Cult designs pynt, kanske något från dem kan få följa med hem?! 


Bild lånad från Cult Design

Kommentarer
Postat av: jessi

Så du har haft din sista praktik nu, då kan det inte vara så långt kvar tills du är klar, vad kul för dig!



Det är ju bra med 1 påskpynt per år, efter några år har du många! Ska leta upp min låda med påskpynt snart.



kramar

2009-03-29 @ 23:13:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Mari

Inte lätta att få allt att gå ihop och bloggandet kan ju inte få gå i första hand.



Ang gardiner så räcker precis 240 cm hos mej, kan förstår ditt dilemma. Trist men underbart med höga fönster. Tror nästa det bara är hemtex som har färdiga 3 metare....fast inte många sorter.



Ha det så gott och kram!

2009-03-30 @ 19:32:24
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Ja, snart börjar jag komma över att jag blev bestulen på en timme i helgen, och kan glädja mig åt ljusa kvällar.. och man har energi nog att pyssla!

2009-03-31 @ 20:42:33
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0