Jag gillar...

Precis som många andra har jag fastnat för Filippa K /Rörstrands fin fina muggar. Till min stora glädje har samarbetet tagit ytterligare ett steg och nu finns det även skålar i två olika storlekar.
Jodå nog går det att se att skålar och muggar hänger samman och skålarna har samma "unika" prägel som de populära muggarna. Totalt så finns det sex olika mönster i svart/vitt där meningen är att mönstret skall se handmålat ut.  

Om jag gillar? - Jajjemen...


Bild lånad från Rörstrand

Kommentarer
Postat av: MO

Jag med, skitsnygga...o så mycket större kök (eller hus överhuvudtaget) man skulle ha så man fick plats med allt man vill ha ;) (lyxproblem....nejdå..hihi)



Tackar för tipset, ska inte till stan vad jag vet nu, men det kan ändra sig snabbt så vem vet kanske jag hamnar där....Har faktiskt aldrig varit där....

Idag var vi en sväng till K-hamn istället jag o syster. Rätt mysigt att gå där o strosa lite, när vi skulle hämta bilen som vi parkerat nära hamnen så kom det bara sådanadära dofter från havet...åh så härligt det var...

Ha en fin helg vännen, kramar

2009-05-08 @ 19:51:16
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: jessi

vad bra att de har kommit med skålar också!



Ha en härlig dag Joanna!



KRAM

2009-05-09 @ 07:59:34
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Mari

Åhhhhhh! De skulle jag vilja ha, har ju 8 muggar så det skulle passa finfint.



Just nu har jag köpt sprayen på Claes Olsson, tycker den är bättre än Biltemas faktiskt. Finns även i Ullared och är nästan 20 kr billigare där så jag ska minsann skicka bud nästa gång någon åker.



Spraya tunt och låt torka sen blir det kalas.

Tvätta innan givetvis

Inga problem alls, man lär sej med tiden....



Kram och ha det så gott!

2009-05-09 @ 09:53:29
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0