Missa inte Bygglov ikväll...

för då är de i Kyrkhult där jag är uppväxt. En familj har tagit över det gamla turisthotellet där brunnsgästerna huserade i början av 1900-talet. När jag var liten var jag alltid jätte nyfiken på det gamla hotellet, som då stod tomt. 

Till sin hjälp har Bygglovsgänget min morbror snickare, min kusin och en kompis till min bror. Ska bli kul å se om de syns i TV...  

Update: Nope såg inte röken av dem på tv, de står iallafall med inne på Bygglovs hemsida som snickare. Men ojoj va fint det blev och vilket drömhus, mycket jobb men lovely ändå.

Kommentarer
Postat av: mo

Haha, snöpligt att de inte fick vara med i tv....Ja, jag har med varit lite seg med bloggandet, slänger in ett inlägg ibland o sen har jag varit seg med att kommentera runt hos bloggvännerna....Vilket enormt stort hus de hade, de i kyrkhult...typ 20 rum!!! Hur ska de fylla det huset....de får skaffa en massa barn ;) Men visst var det kul att se, men vad det låter konstigt när "vi" pratar i tv, man är så van vid "rikssvenska" så det låter så bonnigt med vår dialekt....Sen såg du väl "vår" antikaffär med va??? kram på dig nu vännen o ha en fin helg

2010-02-05 @ 20:40:01
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0