Spegel, spegel...

Jag tror att jag kör på nu.
Har länge funderat på bloggens vara eller icke vara, men så en kväll satt jag och pysslade med designen och kände att jag saknar bloggandet. Vet inte om någon kikar in här längre men å andra sidan har inte heller jag hållt kontakten med mina tidigare bloggfavoriter.
Så alltså, nya tag...

Det har hänt mycket under min frånvaro, såväl i hemmet som privat. En lärarexamen i Idrott och hälsa och Hem och konsumentkunskap är i hamn och vårt hem börjar sakta men säkert spegla våra liv.  

Så inledningsvis så vill jag, i denna lilla nystart visa ett hem som till viss del speglar vårt boende.




Lägenheten finns till försäljning hos Alvhem mäkleri och interiör i Göteborg, skynda fynda för det är strykande åtgång på deras lägenheter...

Sedan påsk förra året har gult kommit att bli en stark favoritfärg, det började med en kudde och har sedan fortsatt. Snart kommer fler bilder från vårt hem som numera ligger oss varmt om hjärtat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0