Ojoj...

Skulle börja blogga igen och så vidare, meen nej... Bloggen känns inte som jag längre och jag har hamnat lite i ett fack. Kanske bara är jag själv som placerat mig där jag vet inte.

Tror bestämt att jag kommer att börja om helt och hållet på nytt, med ett delvis nytt innehåll. Kommer fortsätta att blogga om mina intressen men kanske bredda bloggen något. Men namnet kommer jag att byta iallafall, en nystart kommer det att bli. Nystarten sker på många plan då jag privat kommer att gå in i en ny fas, till hösten har jag fått en lärarjobb och kommer äntligen att börja arbeta med det jag är utbildad inom. Lyckan är total vill jag lova...

Om det mot förmodan är några som fortfarande kikar in här på bloggen och vill följa med mig till min nya blogg föreslår jag att ni mejlar mig på [email protected] , så skall jag meddela er när den nya bloggen tas i bruk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0