Vår i luften

Nu känns det att våren är på gång. Det är något speciellt i luften när våren är kommen på riktigt, det känns när man andas in. Här hemma har inte hänt så mycket då det varit endel resor på sistone. Men lite smått har jag fixat till, desto mer har dock hänt i huvudet (Sthlm gav inte så många shoppingkassar men desto mer inspiration). Tvrummet har iallafall fått följa med in i den nya årstiden. Idag har jag även köpt lite blommor att plantera i de nya krukorna som skall ta plats i vardagsrumsfönstret. 

image38
 Det ser lite tomt ut med en kudde, men jag skall ärligt säga att vi inte hittat fler än. Några tips?
 
image40
Tavlan i sin helhet.

image39
Nya gardiner

image41
Nytt pynt och omplanterad blomma som trots mina "icke" gröna fingrar levt med mig i några år.

Såg nu när bilderna lades upp att soffan ser smutsig ut men så är inte fallet. Kan lova att jag var tvungen att tända och kolla här hemma=)

Kommentarer
Postat av: mamma millan

Hej...viken mysig blogg du har!!!
tycker ni lyckas väldigt bra på6o m2!!!
jätte fint du har...o fina tavlor du gör med!!!

Millan heter jag..välkommen till mig!!!

2008-04-01 @ 23:32:10
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com
Postat av: Fia

Hej vännen! Hoppas allt är bra med er!
Vad fint ni har det! Verkligen vårigt. :)
Och såklart hockey på tv. :)
Ha det underbart!
Kram Fia

2008-04-02 @ 09:02:08
URL: http://fianactually.blogg.se
Postat av: Linda P

Joanna och Mari: Haha, nu e ni roliga va´!? Jag får hem till morsan och rota fram nån gammal duk jag har sytt då. En gång i slöjden stickade jag en hel tröja också, som jag sydde fast en miljon knappar på också. Skitsnygg! Kram

2008-09-11 @ 22:16:58
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0