Badrums pimpning pågår

Titta ett inlägg, bli inte chockade nu bara. Jag har äntligen fått tummarna ur hrm...fickan och fotat lite på mina pågående projekt. Inte för att de går snabbt framåt, men nu rör det på sig iallafall.
När vi städade i helgen så passade jag på att fixa och sortera lite i badrummet, har tidigare pratat om att fräscha upp där och nu är cirka 1/6 gjord=)
På Clas Ohlson köpte jag en fin fin medicinlåda som fått ta plats på golvet. Tyckte att den gjorde sig riktigt bra ihop med badrumsskåpet. Eller vad säger ni?


OBS! Ignorera den pissgula lilla luckan ovan medicinlådan, förstår inte riktigt varför den ska vara där.

Kommentarer
Postat av: Mari

Finamangen!

Vill oxå ha medecinlådan men hittar den inte här i Jönköping.



Kan du inte spraya luckan med fälgfärg så den blir vit? Om den inte går att ta bort, maskera med ett stort papper runt om så gjorde jag med dörrhandtaget ut till trappen för jag ville inte ta bort det. Tog bakplåtspapper och tejpade fast runt handtaget så då kom inget på dörren.

Annars måla den vanlig färg, kommer att gå jättebra!

2008-07-19 @ 06:02:29
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Linda P

Trevligt trevligt! Jag gillar den lila lådan. Jag ignorerar det gula... Snygg tandkräm ;)

2008-07-19 @ 08:22:16
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Ett tips! Köp självhäftande vit plast och klä in luckan med. När jag målat om köket blev den där plastrundeln som täcker över ledningar ännuj gulare, så jag klistrade på vit plast. Blev ypperligt! Verkligen en snygg låda. Och jag är avis på alla som har kaklat badrum.

Det jobbigaste är att komma igång när man har ett större projekt på gång, sedan är det mestadels kul!!!

2008-07-21 @ 10:55:06
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0