Stackars mig...

Ojoj vad jag tycker synd om mig själv nu. Jag har åkt på en riktig dunderförkylning och mår därefter. Blir alltid jätte dålig då jag är förkylt, puh. Meeen det kunde ju varit betydligt värre.
Då Panodilen verkar i kroppen försöker jag att hinna med så mycket som möjligt här hemma. Idag har jag pysslat och klurat lite på en tavla till kökshyllan. Som så många andra så har jag fastnat för bokstäver i alla dess former. Kom så på ideén med optikerplancher och tyckte att det kunde vara coolt att göra något i den stilen. Däremot så ville jag inte riktigt slumpa ut bokstäverna utan jag ville gärna att min lilla tavla skulle ha en mening.
Hittade ett ordspråk eller ett litet citat som jag har testat med.
Så här skulle det kunna se ut (OBS! Hittade inga ohålade papper, var kan de vara?!):
 

Text: Att lära utan att göra är som att älska utan att röra./Okänd

Kommer nog att:
♦ Förstora bokstäverna något
♦ Trycka på ett glansigt papper, utan hål.
♦ Försöka att minska avståndet något mellan de två första raderna.

Annars tror jag att det kan bli ett bra slutresultat...

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Oh hoppas du kryar på dig snabbt som attans. Alltid jobbigt att vara sjuk men bra är det ju om man kan vara så kreativ som du. Bra jobbat!



Kram

/Johanna

2008-10-21 @ 21:33:03
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Mari

Fy vad trist att vara förkyld men tur att det finns tabletter så man kan gå och småfixa lite hemma trots att man kanske inte kan gå till jobbet eller plugget. Slutresultatet på tavlan kommer att bli jättebra.



Krya på dej och ha en bra dag!

2008-10-22 @ 06:50:34
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0