Utmanad

Bloggen har fått vila sig i några dagar, har haft massor med annat som upptagit min tid. Igår var jag till exempel på möhippa, en av mina barndomskompisar ska gifta sig om någon vecka. Det var en mysig dag med femkamp, god mat, singstar och vin. Inte så där hetsigt som jag tidigare trott att alla möhippor lätt blir, så minsann jag är pigg och glad idag och inte alls "dagen efter dålig".
Har dock ett helt berg med vinglas som ska diskas, då kvällen avslutades här.

Har fått en utmaning av Jenny så här kommer mina favoriter:

Klädbutik- En förträffligt bra lokal butik, MQ och H&M (tyvärr är H&M här i stan uruselt).
Inredningsbutik- Kan inte välja handlar mer än gärna i olika butiker, mycket i hemmet kommer iof från IKEA.
Godis- Turkisk Peppar och choklad i olika former.
Stad- Min stad, Göteborg och Karlshamn.
Dryck- Pepsi Max och vatten
Musik- Linkin Park, Missy Higgins, Matchbox 20 och 3 doors down. Sen lyssnar jag mycket på radion.
Tv-serie- Criminal Minds, Greys Anatomy och Idol.
Film- Svåårt, men senaste och bästa är SATC movie
Träning- hihi haha, när jag väl kommer igång så älskar jag träning i alla dess former.
Bakverk- Hembakat.

Sen är meningen att utmaningen ska skickas vidare. Men jag har sett att de flesta av mina bloggvänner redan blivit utmanade.
Så duu som läser min blogg och inte blivit utmanad av någon, det är dig jag valt att utmana!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt att få veta mer om dig! En till chokladälskare ser jag! Och hembakat är sannerligen bland det bästa :)



Vi bor i en bostadsrättlägenhet nu liksom den förra. Vår första lägenhet var dock en hyres.



Alldeles utomordentligt rätt gissat på Ikea, hihi! Här ska shoppas!



Ha en fin dag! Hoppas solen skiner i söder! Kram, Sofie

2008-09-14 @ 11:47:28
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Sofie

Roligt att få veta mer om dig! En till chokladälskare ser jag! Och hembakat är sannerligen bland det bästa :)



Vi bor i en bostadsrättlägenhet nu liksom den förra. Vår första lägenhet var dock en hyres.



Alldeles utomordentligt rätt gissat på Ikea, hihi! Här ska shoppas!



Ha en fin dag! Hoppas solen skiner i söder! Kram, Sofie

2008-09-14 @ 11:48:01
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Johanna.B

Tack så mycket! Jag trivs riktigt bra faktiskt. Tycker jag jag har kommit i ordning bra nu.



Ugglor i massor! Ugglor överallt!



Hoppas du har en bra helg!



Kram

/Johanna

2008-09-14 @ 12:59:21
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0