Röd...

Mycket i vårt hem övergår till att bli svart, vitt och grått. För att pigga upp lite så måste det in lite accentfärger. I vardagsrummet kommer det att hamna lite röda detaljer.

Såå vad skulle inte göra sig bättre än denna underbara pläd från Klippan Yllefabrik, i rött såklart.


Bild lånad från Klippan Yllefabrik

Jo det är merinoull och efter alla diskussioner kring Merinoullen så kanske jag borde överväga andra alternativ. Men Klippan arbetar noga med att finna leverantörer som värnar om sina djur och de kan själva styra och kontrollera att ett gott arbete och god djurhållning fortlöper. Vidare så är företagets fabriker ISO-cerifierade och det finns ett miljötänk genom de olika processerna.

Jag väljer att tro på de företag som försöker att värna, för skulle de verkligen riskera sitt rykte?

Kommentarer
Postat av: Linda P

Det får vi hoppas att de tänker på!



OBS OBS! Körsbärskvistar på torget för 39 kr! :)

2009-01-28 @ 15:55:13
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: MO

Ja det låter ju bra, hoppas de är så man får ju lita på det då...Snygga är de, o rött kan säkert bli jättefint därinne...

Jaså du hade turen med dig när det gällde besticken, vad kul. Idag var jag där med syster o mamma, mamma hon sa : Visa mig nu var du hittar alla dina fynd..hihi, börjar bli känd i familjen som hon som fyndar mycket (ja jag handlar oftast billigt faktiskt), kramar

2009-01-28 @ 18:09:59
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Hm, undras om Forså är den lampa som jag tänker på? Det är någon ny som har kommit, jag fick för mig att den hette Format?! Hm... Men jag kunde ju inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ta när jag var där.. men det får nog bli en Ikea-tripp snart, det har ju kommit in nya tyger också!



Herr Fräken hade tur och fick en Klippanpläd i julklapp från sitt jobb. Den är jättestilig, men den luddar av rätt mycket...



VAd roligt att du uppskattar min blogg som den är, för det är nog så den kommer att fortsätta!! ;-)

2009-01-29 @ 18:17:59
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0