Galenskaper...

Det blev visst en liten bloggpaus, ingen inplanerad sådan  utan det bara blev så. Har haft fullt upp med C-uppsats och annat. Men nu är jag på G igen, hoppas inte att ni har glömt mig. Sist jag skrev så skulle vi till Lund, ett bord skulle köpas. Men se det bidde inget bord, nej Miljögården eller rättare sagt Swedese satte griller i huvudet på oss. Så nu kommer vi troligtvis att göra den galnaste saken i inredningsväg någonsin (för oss iallafall).
Vi kommer med största sannolikhet att köpa detta bord;

Jag har varit lite kär i det sedan jag såg det för första gången för länge sen. Sen har det inte riktigt försvunnit ur mina tankar. Alla bord har jämförts med detta.

Hmmm det verkar som att bilduppladdningen bråkar med mig. Till det blir ordning igen får ni väl gissa vilket soffbord det är...

Uppdatering: Tack för alla fina kommentarer under tiden som jag varit lite frånvarande. Sofia från Dalarna; Jag skriver uppsats inom lärarutbildningen, Idrott och hälsa (Särbegåvade elevers möjligheter till utveckling inom idrott och hälsa-ämnet).

Kommentarer
Postat av: jessi

välkommen tillbaka!



kan ej se någon bild på bordet men det kommer väl senare!



ha det så gott!

2009-06-02 @ 22:29:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Utsikten är inte alls tokig ;)



Imorgon har jag mitt sista seminarie för vårterminen. Vad nervös jag blev nu när du skrev att det är svårt att få tag i intervjupersoner! Jag ska skriva uppsats till hösten och vi har redan smygstartat lite... Valt ämne, frågeställning & kikat på litteratur. Vi kommer också använda oss av intervjuer, så jag hoppas att vi får tag i några pedagoger som kan tänka sig att ställa upp.



Ser ingen bild på bordet... Får kika in här senare ;) Ha en fin onsdag! Kraam kraam

2009-06-03 @ 09:08:13
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Jag ser bordet :-)Häftigt bord, det håller jag med om!

Det är ju bra att tänka till lite extra innan man investerar i ett nytt bord. Inget kul att ångra sig efter typ två veckor.. så det är nog bra att det då inte blev något köp den gången.

2009-06-03 @ 21:40:31
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Jag ser bordet :-)Häftigt bord, det håller jag med om!

Det är ju bra att tänka till lite extra innan man investerar i ett nytt bord. Inget kul att ångra sig efter typ två veckor.. så det är nog bra att det då inte blev något köp den gången.

2009-06-03 @ 21:40:50
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag tycker det där bordet ser jättefint ut!!



Ja, vad det gäller krukor så är ju det en sån grej som det känns som att alla har för många av.



Trevlig helg

/Johanna

2009-06-05 @ 18:08:34
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag har köpt det bordet (det stora 114) och det är påväg till mig. :) ska bli jätteskönt.. det är ju så läckert! :)

2010-10-18 @ 12:07:08
URL: http://druvans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0