Dille på vaser

Jodå i vårt hem har det nu åkt fram massvis med vaser. Tycker att det är synd att de ska stå och "skräpa" i ett skåp. Istället har några av dem arrangerats i vardagsrummet. Många av mina vaser är gamla, kommer från mormor och gammelmormor, minnen! Bland dessa gamla klenoder finns det även lite nyproducerat som skapar häftiga effekter.

När vi tog vår obligatoriska Södermalms promenad uppe i Stockholm trillade vi in i butiken Garage. En butik som innehåller en härlig mix av gammalt och nytt. Då vi var där så hade de utförsäljning och jag kunde inte låta bli att fynda dessa vaser från Lindform (50%).


Letar febrilt efter en (förmodad) svart diabas sten som jag hittade på min promenad uppe i de blekingska skogarna, minns inte var jag lagt den (ovanligt?- Nej). Hade nämligen tänkt placera den hos mina Lindformar.

Kommentarer
Postat av: Mari

Riktigt snygga att sätta ihop olika vaser så där.

Kul att blanda och ge....

Härliga de var som du köpte, passar pefekt i fönstret....kunde inte blir bättre.



Hade oxå haft svårt att ta bort tassarna från dem....hade lätt fått följa med hem.



Ha en härlig söndag!

2009-05-10 @ 04:43:46
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Inga-Lisa

Hej! Nu när våren är här får du bara inte missa tävlingen på min blogg! Vinn en fotografering med smink, hårstyling och trendiga smycken från Kyssjohanna - kan det bli bättre!?



På fredag koras vinnaren - skynda dig att tävla du med! /Fotograf Inga-Lisa

2009-05-10 @ 21:35:15
URL: http://ingalisafoto.blogg.se/
Postat av: jessi

det blev jättefint med vaserna, som ett stileben!



ha en bra start på veckan, KRAM

2009-05-11 @ 11:29:14
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: MO

Snyggt, mycket snyggare att samla dem i en klump sådär än att ha dem varförsig.

Vilket litet härligt fönster du har med de där vaserna från Lindform i......

Hoppas ni haft en fin helg, kramar

2009-05-11 @ 18:56:33
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0