Om jag hade ett kontor...

...så skulle gärna dessa saker få husera där. 



Kollage av mig, info om produkterna se nedan...

På ett kontor behövs inte bara bra belysning och bekväma stolar utan även mycket snyggt att titta på. Idag finns massa roliga saker att köpa som piffar upp kontoret. Jag gillar det enkla och grafiska och har gärna mycket svart/vitt. Ett måste är dock att det svart/vita blandas upp med en accentfärg, eller varför inte något snyggt i betong som Tove Admans betonghjärta eller barockskrin att ha gem och andra små pyttlar i.
Någonstans att ställa mappar och annat viktigt är ett måste, varför inte gå ifrån det traditionella och ha en vägghängd synlig förvaring med snygga mappar. Den klassiska amerikanska postlådan tycker jag skulle kunna funka som förvaring för räkningar, flagga då det finns räkningar att betala.    


Stol Ray and Charles Eames 4990 hos Designbutiken
Väggförvaring Minus tio 1290:- hos Designonline
Plansch Ellie 40*50 360:- finns att beställa på Ellie Form & Design
Postlåda 1155:-, Urban Living
Timmglas 89:-, Åhlens 
Kalender 450:-, Urban Living
Ipal Tivoli audio 2290:- hos Urban living
Lampa 399:-, Granit   

Kommentarer
Postat av: jessi

Snygg stil, lite industriell känsla. Fint! Hoppas du får ett kontor i framtiden som du kan inreda så.



Ha en mysig helg!



KRAMISAR

2010-02-06 @ 10:03:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Snygg bloggsida du gjort.Kram Mamma

2010-02-08 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0